Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Μου συνέβη το πρωί της Δευτέρας στην Πάτρα.
Είμαι μέλος της Επιτροπής Πρωτοβουλίας των κατοίκων του Βελβιτσίου (προς ώρας όχι μόνιμη κάτοικος) και θέλησα να φωτοτυπήσω τον χάρτη με τις νέες χαράξεις και οδεύσεις των Γ.Μ. της ΔΕΗ, οι οποίες αφορούν την εν λόγω περιοχή και τον οποίο τον έχει στείλει ως συνημμένο η ίδια η ΔΕΗ, όταν στις 19/8/2009 απάντησε εγγράφως σε αναφορά συγχωριανού μου.
Απευθύνθηκα, λοπόν, σε κεντρικό κατάστημα φωτοαντιγράφων, στην Πάτρα.
Μόλις ο ιδιοκτήτης του είδε το προς αντιγραφή ντοκουμέντο, αρνήθηκε να το φωτοτυπήσει δηλώνοντάς μου ξεκάθαρα, ότι του το έχει απαγορεύσει αντιδήμαρχος του Δήμου Πατρέων, επειδή, λέει, είναι δικό του!!!
Στις έντονες διαμαρτυρίες μου, ο άνθρωπος επέμενε στην άρνησή του, παρακαλώντας με να πάω αλλού για να μην μπλέξει ο ίδιος με δικαστήρια.
Μάλιστα μου πρότεινε να πάω να το συζητήσω (!!!) με τον αντιδήμαρχο (ανέφερε το όνομά του) και αν μου το επιτρέψει (!!!), ο ίδιος δεν θα είχε αντίρρηση να βγάλει τα αντίγραφα που ζητούσα.
Κατάπληκτη απ’ αυτά που άκουγα, του τόνισα ότι μου περιγράφει μια πρωτοφανή και ανεπίτρεπτη πράξη τρομοκρατίας, από έναν εκλεγμένο δημοτικό παράγοντα εις βάρος ενός επαγγελματία.
«Έτσι είναι, αλλά δεν θέλω να μπλέξω με τα δικαστήρια», ήταν η σταθερή απάντηση του ανθρώπου, που υφίσταται τον τσαμπουκά και την τρομοκράτηση από τον αντιδήμαρχο.
Ερωτώ:
Από πού και ως πού, κύριε αντιδήμαρχε, είναι «δικά» σας, ιδιοκτησία σας, δημόσια έγγραφα;
Από πού αντλείτε, κύριε αντιδήμαρχε, την εξουσία να εκβιάζετε και να τρομοκρατείτε έναν ελεύθερο επαγγελματία;
Γιατί απειλείτε, κύριε αντιδήμαρχε, έναν επιχειρηματία ότι θα «μπλέξει με δικαστήρια», αν κάνει τη δουλειά του;
Ο Δήμαρχος, ο Ανδρέας ο Φούρας, είναι ενήμερος, κύριε αντιδήμαρχε, γι’ αυτές σας τις ενέργειες;
Τί σχέση μπορεί να έχει μια τέτοια συμπεριφορά, που ταιριάζει σε ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ, ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ και ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΗ άλλων εποχών, με την Δημοκρατική Παράταξη, με τη σημαία της οποίας εκλεγήκατε, κύριε αντιδήμαρχε και κύριε Δήμαρχε;
Εν έτη 2009 το να έρχεται κανείς αντιμέτωπος με ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ νοοτροπίες και συμπεριφορές από αιρετούς και υποτιθέμενους δημοκρατικούς παράγοντες σοκάρει, κύριε Δήμαρχε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου